Donnerstag, 10. März 2011

The Cambridge Satchel Company


On my wishlist are some of the amazing leather satchels from The Cambridge Satchel Company!!! I can't decide which size or colour - so let's take us all of them!!! They remind me of my childhood and they are classy, too. And if you want you can emboss some letters like your initials - how gorgeous is that?

Here is the link to these amazing bags:

Auf meiner Wunschliste sind einige dieser supersüssen Leder Satchels von The Cambridge Satchel Company!!! Ich kann mich gar nicht entscheiden, welche Grösse, geschweige denn Farbe ich nehmen soll - wieso kann man eigentlich nicht alle nehmen??? Sie erinnern mich an die unbeschwerte Kindheit und trotzdem besitzen sie Klasse. Und wenn du willst, kannst du sie auch mit einigen Buchstaben z.B. deinen Initialen prägen lassen - süsser gehts nicht, oder?

Und hier ist der Link zu diesen wunderschönen Taschen:
Satchel in red available in 11` (74£),13` (78£), 14` (81£) or 15` (84£)


Satchel in green available in 11` (74£),13` (78£), 14` (81£) or 15` (84£)
Pimp it up with a badge: 5£
Satchel in yellow available in 11` (74£),13` (78£), 14` (81£) or 15` (84£)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen